„Nacionalinės Eko lenktynės“

Kampanijos tikslas – pakeisti žmonių elgesį ir suformuoti aiškesnį supratimą, kad užstato sistema grindžiama ne…

Kultūros naktis 2019

„Kultūros naktis“ – tai vienos nakties kultūros ir meno festivalis Vilniuje, rengiamas nuo 2007 m. Tai Vilniaus miesto savivaldybės ir…

„Laba aviža“ įvedimas į rinką

Agentūros užduotis – įvesti į rinką naujos kategorijos (avižinės duonos) „Vilniaus duonos“ produktą – „Laba…

Coke Xmas 2018

2018-aisiais, Kalėdų laikotarpiu, „Coca Cola“ išsikėlė tikslą susigrąžinti drąsaus Kalėdų lyderio pozicijas. Idėja - paskatinti…

„Coca-Cola Lime“ įvedimo kampanija

2017 m. „Coca-Cola Lime“ buvo didžiausia Lietuvos rinkai kompanijos pristatyta naujovė nuo pat 2008 m. Tuomet prekyboje…

„Blitz loto“ prekės ženklo sukūrimas ir įvedimas į rinką

Platformą www.perlas.lt administruojanti ir loterijų rinkodarą organizuojanti bendrovė „Perlas Network“ susidūrė su iššūkiu pristatant loterijų…

„Audi Q2“ pristatymas Lietuvoje

2016 m. pavasarį pasaulinėse automobilių parodose buvo pristatytas naujas Vokietijos automobilių gamintojo „Audi“ modelis „Audi…

Pasaulinis „Žalgirio“ fanų surašymas

Agentūros užduotis – sustiprinti „Utenos alaus“ ir Kauno krepšinio klubo „Žalgiris“ partnerystę, pristatyti naują „Utenos…

„Investicija, kuri sugrįžta“

Vilniaus universiteto fondas – pirmasis Lietuvos universitetinis neliečiamojo kapitalo fondas, įkurtas 2016 metais. Kampanijos metu…

#TOWER

Agentūros užduotis – sukurti naujo Vilniuje nekilnojamojo turto projekto žinomumą, didinti jo pardavimus.  Kampanijos tikslų…