„Kultūros naktis 2022“

Šviesa visada laimi – tokiu šūkiu pasitikome 2022-ųjų Kultūros nakties šventę mieste.   Kultūra mus…

Aušta nauja Kultūros naktis 

Kasmet organizuojama Kultūros naktis kviečia meno, kultūros ir miesto mylėtojus susiburti bendram nuotykiui ir patyrinėti…

Reputacijos indeksas

Kasmet „Fabula Rud Pedersen Group” kartu su bendrove „Customer Centric Consultancy“, asociacija „Investors‘ Forum“ ir…

Sporto rėmimo fondas

„Sporto rėmimo fondas“ – tai valstybines lėšas skirstantis fondas, kuris remia sporto projektus, skatinančius Lietuvos…

Iron Wolf Capital Fund

Užduotis – atnaujinti logotipą ir sukurti vizualinį identitetą, kuris atitiktų naująsias organizacijos strategijos gaires.  …

„Kultūros naktis“ – logotipo dizainas

Logotipo ir vizualinio identiteto atnaujinimas atsirado iš poreikio lengviau adaptuoti festivalio vizualiką įvairiose priemonėse, būti…

„Kultūros naktis 2020“

„Kultūros naktis“ – tai vienos nakties kultūros ir meno festivalis Vilniuje, rengiamas nuo 2007 m. Tai Vilniaus miesto savivaldybės ir…

„Kaunas auga“

Kaunas auga – žmonėmis, idėjomis, planais, renginiais, investicijomis.   Užduotis atnaujinti Kauno miesto ženklą ir…

TARTLE

Agentūros užduotis – sukurti pavadinimą, logotipą ir vizualinį identitetą 2013 m. įsteigtam VšĮ „Lietuvos dailės…

„Olifėja“ korporacinė komunikacija

Didžiausia Lietuvos loterijų organizatorė veikia griežtai reguliuojamoje veiklos srityje. Nors bendrovė vykdo svarbią olimpinio judėjimo…

„Blitz loto“ prekės ženklo sukūrimas ir įvedimas į rinką

Platformą www.perlas.lt administruojanti ir loterijų rinkodarą organizuojanti bendrovė „Perlas Network“ susidūrė su iššūkiu pristatant loterijų…