Visos figūros yra gražios – stiklo pakuočių surinkimo skatinimas

Nestandartinė stiklinio butelio figūra dažnai tampa priežastimi, kodėl žmonės jį „nurašo“ kaip netinkamą perdirbti.   Norėdami…

Nacionalinės EKO lenktynės – paskatinimas tapti ekologijos entuziastais

Norėdami paskatinti visuomenę tapti ne tik užstato sistemos vartotojais, bet ir tikrais ekologijos entuziastais, sukūrėme…

Restoranas „Momo Grill Vilnius“. Prekės ženklo žinomumo didinimo kampanija

2020 m. vasarą, tarp karantinų atidarytas restoranas „Momo Grill Vilnius“, kurio pirmtakai Klaipėdoje ir Kaune…

Pandemijos ekonomikos grupė

Pandemijos ekonomikos grupė (PEG) – neformalus ekspertų forumas, kuris apibendrina ir analizuoja informaciją apie pandemijos…

„Game of Thrones“ Goes Viral!

2018 m. rugpjūčio mėnesį „Telia“ pradėjo teikti HBO paslaugą savo klientams. Po sėkmingo starto turėjome…

Bank@home nuomonės formuotojų kampanija

2017 m. modernių skaitmeninės bankininkystės sprendimų paklausa visame pasaulyje sparčiai augo. Tuo tarpu Lietuvoje internetinės…

Edukacinė-informacinė kampanija moterims tikrinu.lt

Tikslas – atkreipti moterų dėmesį į profilaktinius tyrimus, kurių rezultatai padeda medikams spręsti apie jų…

Nealkoholinio „Radler“ pristatymas: ledinių marškinėlių iššūkis

Kampanijos tikslas – pristatyti ir įvesti į rinką naują produktą: nealkoholinį „Radler“ alų, skatinti produkto…

Pakelk savo bulvę nuo sofos: 2019 m. EP rinkimų kampanija

Lietuviai yra vieni iš lyderių ES šalyse pagal žinias apie Europos Parlamentą ir Europos Sąjungą.…