DPD kampanija „Atviros durelės“
Įvaizdinė siuntų pristatymo lyderio Lietuvoje„DPD“ kampanija, kurios pagrindinis tikslas – paskatinti naudotis siuntų siuntimo paslauga…
#WhatTheFanta
2022 m. vasarą rinkoje pasirodė visiškai naujas „Fanta“ skonis. Naują skonį rinkai nusprendėme pristatyti tikslinę…
Visos figūros yra gražios – stiklo pakuočių surinkimo skatinimas
Nestandartinė stiklinio butelio figūra dažnai tampa priežastimi, kodėl žmonės jį „nurašo“ kaip netinkamą perdirbti. Norėdami…
Nacionalinės EKO lenktynės – paskatinimas tapti ekologijos entuziastais
Norėdami paskatinti visuomenę tapti ne tik užstato sistemos vartotojais, bet ir tikrais ekologijos entuziastais, sukūrėme…
Restoranas „Momo Grill Vilnius“. Prekės ženklo žinomumo didinimo kampanija
2020 m. vasarą, tarp karantinų atidarytas restoranas „Momo Grill Vilnius“, kurio pirmtakai Klaipėdoje ir Kaune…
Pandemijos ekonomikos grupė
Pandemijos ekonomikos grupė (PEG) – neformalus ekspertų forumas, kuris apibendrina ir analizuoja informaciją apie pandemijos…
„Game of Thrones“ Goes Viral!
2018 m. rugpjūčio mėnesį „Telia“ pradėjo teikti HBO paslaugą savo klientams. Po sėkmingo starto turėjome…
Bank@home nuomonės formuotojų kampanija
2017 m. modernių skaitmeninės bankininkystės sprendimų paklausa visame pasaulyje sparčiai augo. Tuo tarpu Lietuvoje internetinės…
Edukacinė-informacinė kampanija moterims tikrinu.lt
Tikslas – atkreipti moterų dėmesį į profilaktinius tyrimus, kurių rezultatai padeda medikams spręsti apie jų…
Nealkoholinio „Radler“ pristatymas: ledinių marškinėlių iššūkis
Kampanijos tikslas – pristatyti ir įvesti į rinką naują produktą: nealkoholinį „Radler“ alų, skatinti produkto…
Pakelk savo bulvę nuo sofos: 2019 m. EP rinkimų kampanija
Lietuviai yra vieni iš lyderių ES šalyse pagal žinias apie Europos Parlamentą ir Europos Sąjungą.…