DPD kampanija „Atviros durelės“

Įvaizdinė siuntų pristatymo lyderio Lietuvoje„DPD“ kampanija, kurios pagrindinis tikslas – paskatinti naudotis siuntų siuntimo paslauga…

Įdarbink „iPhone“

Kai komunikuojame B2B kategorijoje, turime kalbėti kalba ir simboliais, kurie yra gerai žinomi verslo žmonėms.…

iDeal neklientai

Vienintelė „Apple Premium Service Provider“ Lietuvoje, „iDeal“ dažniau siejama su paslaugomis vartotojams, nei verslui. Atėję…

#PatirtiES mokymų ciklas

#PatirtiES mokymai padeda paversti iššūkius vertinga patirtimi ir naujomis galimybėmis. Žinios didžiausią vertę įgyja tada,…

Pusės metų atostogos

DFDS, pasipildžiusi nauju keltu, ieškojo naujos laivo įgulos – virėjų, klientų aptarnavimo technikų, apsaugos darbuotojų.…

Nacionalinės EKO lenktynės – paskatinimas tapti ekologijos entuziastais

Norėdami paskatinti visuomenę tapti ne tik užstato sistemos vartotojais, bet ir tikrais ekologijos entuziastais, sukūrėme…

Šefas ir jūra

DFDS keltuose esantis restoranas „Mare Balticum“ kvietė keliautojus paragauti virtuvės šefo Deivydo Praspaliausko ruoštų patiekalų.…

Lifosa.com

2020 m. atnaujinome įmonės svetainę, jos struktūrą, dizainą, turinį lietuvių, anglų ir rusų kalbomis.

USAD skaitmeninių reklamjuosčių kampanija

VšĮ „Užstato sistemos administratorius” – ne pelno siekianti įstaiga, kurios pagrindinis tikslas – vykdyti užstato…

Ateities inžinieriaus studija

„Kauno tiltai“ kasmet samdo 18 kvalifikuotų kelių tiesimo inžinierių ir projektų vadovų, tačiau įmonė ir…

Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) socialinių tinklų kampanija „GPM“

Kampanijos tikslas – informuoti gyventojus apie galimybę pasinaudoti gyventojų pajamų mokesčio lengvata ir susigrąžinti dalį…

Soc. tinklų kampanija #KąManDuodaES​

Socialinių tinklų kampanija, skirta pabrėžti Lietuvos narystės ES naudas, daugiausia dėmesio skiriant būsimoms diskusijoms dėl…