„Audi Q2“ pristatymas Lietuvoje
2016 m. pavasarį pasaulinėse automobilių parodose buvo pristatytas naujas Vokietijos automobilių gamintojo „Audi“ modelis „Audi Q2“. Jo pristatymui buvo pasirinktas šūkis #untaggable, šį modelį pristatantis kaip progresyvų, jaunatvišką, skirtą tiek miestui, tiek iš užmiesčio keliams, tokį, kuriam įprastos etiketės ar standartai netaikomi. Būtent su šia istorija naujasis „Audi Q2“ atkeliavo ir į Vilnių. Agentūros užduotis buvo suorganizuoti šio modelio išankstinį pristatymą, kuris būtų drąsus, pastebimas, atitiktų naujo modelio koncepciją ir kartu būtų mažo biudžeto.
Tam, kad būtų atkreiptas tikslinės auditorijos dėmesys, pasirinkta drąsi idėja – pastatyti automobilį ant Žaliojo tilto skulptūrų. Ten, kur prieš kurį laiką dar stovėjo sovietinius laikus menančios skulptūros, kurių nukėlimas sukėlė didžiulį ažiotažą visuomenėje. Ir kur diskusijos „kas turėtų stovėti ant Žaliojo tilto“ buvo vis dar gyvos.
30 straipsnių žiniasklaidoje su tūkstančiais komentarų ir milijonais peržiūrų, 3 reportažai nacionalinių TV kanalų žiniose, daugiau nei 500 įrašų soc. tinkluose, daugiau nei 1000 komentarų ir 9000 paspaudimų „patinka“, viso socialiniame tinkle pasiekta daugiau nei 1.2 milijonai žmonių.