„Belaukiant Nobelio“

2016 m. pasklido kalbos apie potencialią Nobelio premijos laimėtoją – CRISPR Cas9 technologiją, kuri ateityje atvers galimybes redaguoti žmonių bei augalų DNR kodą bei gydyti retas genetines ligas, tarp kurių – Dauno sindromas,  AIDS ir kt. Pastaruosius 10 metų šią „genų žirklių” technologiją vienu metu tyrė ir vystė skirtingos mokslininkų grupės visame pasaulyje, tarp jų ir prof. V. Šikšnio komanda. Lietuvoje apie Vilniaus universiteto profesorių Virginijų Šikšnį žinojo tik keletas žmonių. Kampanija siekta populiarinti mokslo tematiką Lietuvos viešojoje erdvėje, stiprinti Vilniaus universiteto, kaip pridėtinę vertę ir itin aukšto lygio mokslinę produkciją kuriančio universiteto, įvaizdį, didinti prof. V. Šikšnio indėlio į CRISPR-Cas9 „genų žirklių” technologijos vystymą žinomumą Lietuvoje ir už jos ribų. 

Iki prof. V. Šikšnio atradimo viešinimo kampanijos pradžios profesorius Lietuvoje buvo nežinomas – nebuvo nė vienos publikacijos, pristatančios profesorių kaip lūžį gyvybės moksluose pasiekusį tyrėją. 2017 m. jis – bene žymiausias šalies mokslininkas, apie kurį žiniasklaida kampanijos metu rašė ar kalbėjo daugiau nei 200 kartų. Vaizdo klipas apie prof.  Šikšnio atradimą tapo daugiausia peržiūrų sulaukęs mokslo  pasiekimus aiškinančiu ar mokslo tematika sukurtu vaizdo klipu Lietuvoje. VU komunikacijos įtaka ir efektyvumas kampanijos metu tapo ryškiausi iš visų didžiausių šalies universitetų. 

Klientas
Vilniaus universitetas, 2016
Kategorijos