„Coca-Cola Lime“ įvedimo kampanija
2017 m. „Coca-Cola Lime“ buvo didžiausia Lietuvos rinkai kompanijos pristatyta naujovė nuo pat 2008 m. Tuomet prekyboje pasirodė pirmoji tradicinio „Coca-Cola“ gėrimo alternatyva „Coca-Cola Zero“.
Naujojo skonio Coca-Cola į rinką žengė ir su nauju šūkiu – #būkLAIMingas. Pasaulyje, kuriame dominuoja citrinos, kampanijos šūkis #būkLAIMingas kvietė išdrįsti tapti LAIMingu, atskleisti savo originalų stilių bei neslėpti savo unikalumo tiek stiliumi, tiek ir gyvenimo būdu.
Padėjome pristatyti kampanijos ambasadorius, Moniką Pundziūtę-Monique ir Orijų Gasanovą, bei pradėti plačią integruotos komunikacjios kampaniją, apėmusią žiniasklaidą, skaitmeninę reklamą, PR, BTL ir nuomonės formuotojų rinkodarą.
Klientas
The Coca-Cola company, 2017
Kategorijos