„Cukrinė širdis“

Vienam iš dviejų suaugusiųjų, sergančių cukriniu diabetu, ši liga nediagnozuota, o negydant dažnos komplikacijos – širdies ir kraujagyslių ligos. Kampanijos tikslas – didinti žinomumą apie II tipo diabeto sukeliamus širdies ir kraujagyslių susirgimus bei paskatinti ankstyvą diagnostiką.​

Suvienijome skirtingų sričių sveikatos priežiūros profesionalus – Lietuvos kardiologų draugijos, Lietuvos endokrinologų draugijos ir Lietuvos diabeto asociacijos atstovus – bendram projektui, kad paskleistume žinią, kuri gali išgelbėti gyvybes. Inicijavome temas televizijoje, radijuje, naujienų portaluose ir spaudoje. Sukūrėme tinklalapį cukrinesirdis.lt.

Pasaulinę diabeto dieną (lapkričio 14 d.) startavome su dviejų savaičių reklamjuosčių kampanija. 29-iose sveikatos priežiūros įstaigose visoje Lietuvoje pradėta mėnesio trukmės reklaminė kampanija – transliuojamas specialiai kurtas informacinis kampanijos vaizdo klipas. Tądien visuomenei sostinėje pristatyta ir diabetu sergančios menininkės Agnės Kišonaitės kurta instaliacija „Cukrinė širdis“.

Klientas
„Boehringer Ingelheim“, 2019