DPD kampanija „Atviros durelės“

Įvaizdinė siuntų pristatymo lyderio Lietuvoje„DPD“ kampanija, kurios pagrindinis tikslas – paskatinti naudotis siuntų siuntimo paslauga iš paštomato į paštomatą. Kampanijos idėja – pasakyti, kad kad ir kas būtų jūsų siuntinyje – džiaugsmas, meilė, rūpestis, draugystė, pomėgiai, sėkmė ar verslas – DPD visada pasiruošę jį pristatyti greitai ir patikimai. Kampanijos žinutė labai paprasta, bet turinti stiprią prasmę: „Durelės atviros tavo siuntoms“. 
 
Kampanijos įgyvendinimui pasitelktos priemonės: video klipas, reklama soc. tinkluose, digital media kanalai, lauko reklama, nuomonės formuotojai.
 
Rezultatai: 86 proc. išaugęs vartotojų skaičius siuntų registravimo platformoje esiunta.lt, 187 proc. išaugęs transakcijų skaičius, daugiau nei 17 mln impresijų, >600k video peržiūrų ir >50k paspaudimų.