„Ecodeco“ tapetų technologijos įvedimas į Lietuvos rinką

Agentūros užduotis – pristatyti naują tapetų gaminimo technologiją „Ecodeco“, auginti tikslinių auditorijų susidomėjimą ir žinias apie „Ecodeco“.

Identifikavome tris tikslines auditorijas ir adaptavome joms penkias pagrindines žinutes, kurias komunikavome per atidžiai atrinktą kanalų rinkinį. O tam, kad įrodytume, jog „Ecodeco“ tapetai iš tikrųjų yra ekologiški, iš tapetų pagamintuose vazonuose sodinome ir auginome vaistažoles.

Tris mėnesius trukusi kampanija viso pasiekė per milijoną žmonių. „Spinter tyrimų“ 2018 m. duomenimis, prekės ženklą Ecodeco po įvedimo kampanijos žinojo 43 proc. apklaustųjų: 7 proc. tvirtai žinojo, 36 proc. teko kažką girdėti.

Klientas
Veika, 2018