„Grąžinti verta“: užstato sistemos įvedimo kampanija
Kampanijos tikslas – informuoti Lietuvos visuomenę apie šalyje pradėsiančią veikti užstato sistemą ir paskatinti naudotis ja. Grąžinamų pakuočių dalis per 2016 m. turėjo pasiekti bent 55 proc.
Pasitelktos priemonės: sukurta prekės ženklo strategija, identitetas, TV reklama, ryšiai su žiniasklaida, turinio projektai portaluose, radijo žaidimai ir reklamos, integracijos festivaliuose, galimybių studijos parengimo (komunikacijos strategijos ir veiksmų planavimo srityje) paslaugos, komunikacijos, reklamos ir rinkodaros projektų įgyvendinimas, projektų socialiniuose tinkluose planavimas ir įgyvendinimas, reklamos kampanijų planavimas ir įgyvendinimas, projektų internetinėje žiniasklaidoje planavimas ir įgyvendinimas.
2016 m. pabaigoje: 99,8 proc. gyventojų žinojo apie sistemą; 89 proc. naudojosi ja bent kartą.