iDeal neklientai

Vienintelė „Apple Premium Service Provider“ Lietuvoje, „iDeal“ dažniau siejama su paslaugomis vartotojams, nei verslui. Atėję įsigyti įrenginio verslui, atstovai dažnai nustebdavo parduotuvėje radę atskirą skyrių ir žmones, kurie rūpinasi paslaugomis verslui. Esami verslo klientai taip pat nesinaudodavo visomis jiems skirtomis papildomomis paslaugomis pvz. pakaitiniais prietaisais, mokymais ar palaikymu per „Slack“.

„iDeal“ Lietuva siūlo vieną geriausių papildomų privalumų paketų verslo klientams, tačiau daugelis jų nežinojo apie jiems kuriamą papildomą vertę. Pasitelkę neiginius ir pažymėdami ką praranda įmonės, kurios renkasi būti „iDeal“ neklientais, sugebėjome išsiskirti tradiciniame B2B sektoriuje ir pasiekti neįtikėtinų rezultatų:

  • 10% YoY pardavimų verslui augimas
  • 6% YoY verslo klientų skaičiaus augimas
  • 4 didžiausi klientai palaikymo paslaugas pasirinko gauti per „Slack“
Klientas
iDeal, 2021