Iron Wolf Capital Fund
Užduotis – atnaujinti logotipą ir sukurti vizualinį identitetą, kuris atitiktų naująsias organizacijos strategijos gaires.
Nors logotipo sandaros elementai – simbolis ir užrašas po juo – buvo išlaikyti, tačiau nepriekaištingo įspūdžio lūkestis reikalavo pažvelgti į juos visiškai naujai. Kitoks logotipo sprendimas, švelnesnių kampų, pilnavidurės formos simbolis ir prie jo derantis užapvalintų formų geometrinis šriftas simbolizuoja draugiškumą, būdingą startuolių kategorijai ir nešantį žinutę apie atvirą ir kūrybingą prekės ženklo prigimtį.
Nauja logotipo išraiška atkreipia dėmesį ir išryškina prekės ženklo archetipo savybes. Ryškesnės spalvos suteikia unikalumo ir padidina matomumą, ypač skaitmeninėje erdvėje.
Klientas
„Iron Wolf Capital“, 2020
Kategorijos