Karta 25. Įkvėpti rinktis

Komunikacijos projektu siekta paminėti „Maximos“ 25-ąjį gimtadienį, sustiprinant įvaizdines ir reputacines organizacijos savybes, dėmesį sutelkiant ne į patį verslą, o į jo aplinką – darbuotojus, partnerius, tiekėjus, klientus ir kt. Tuos, kurie ir padėjo sukurti šio sėkmingo lietuviško verslo istoriją. Agentūra gavo užduotį parengti ir įgyvendinti išsiskiriančio ir integruoto komunikacijos projekto viziją, vienijamą bendros skėtinės kūrybinės koncepcijos, ir apjungiančios korporacinės, vidinės ir rinkodaros komunikacijos veiksmus. 

„Maxima“ užaugo kartu su Lietuva. „Maximos“ istorija – tai ištisos kartos istorija. Dėl to švęsdama savo 25 metų jubiliejų „Maxima“ atsigręžė į kartą, su kuria užaugo.

Suburta prekės ženklo ambasadorių koalicija nuo jaunų tiekėjų, partnerių, darbuotojų ar tiesiog vertybiškai artimų jaunuolių, iki žinomų visuomenės veikėjų, savo srities ekspertų. Jie, o kartu ir jų šeimos, draugai, artimieji, kolegos ir kiti socialinio rato nariai tapo šio projekto dalimi ir liudytojais. 

Klientas
Maxima LT, 2017