Nealkoholinio „Radler“ pristatymas: ledinių marškinėlių iššūkis

Kampanijos tikslas – pristatyti ir įvesti į rinką naują produktą: nealkoholinį „Radler“ alų, skatinti produkto pardavimus. 

Idėja – pakviesti 10 žinomiausių Lietuvos vlogerių dalyvauti ledinių marškinėlių iššūkyje ir skelbti video įrašus savo „YouTube“ kanaluose. Iššūkio tikslas – kuo originalesniu būdu atšildyti ledo luite užšaldytus nealkoholinio „Utenos Radler“ marškinėlius.

Nealkoholinis „Radler“ alus tapo sėkmingiausiai rinkai pristatytu gėrimu 2017-aisiais, taip pat – pačiu perkamiausiu gėrimu „alkopop“ segmente. Iššūkyje dalyvavusių vlogerių vaizdo įrašai 2017 m. surinko daugiau nei milijoną peržiūrų.

Klientas
UAB „Švyturys-Utenos alus“​, ​ 2017​
Kategorijos