Pakelk savo bulvę nuo sofos: 2019 m. EP rinkimų kampanija

Lietuviai yra vieni iš lyderių ES šalyse pagal žinias apie Europos Parlamentą ir Europos Sąjungą. Tačiau rinkėjai vis tiek mažiau linkę dalyvauti rinkimuose ir balsuoti. Pagrindinė problema – mažas jaunimo, nuomonės lyderių, profesionalų įsitraukimas. Pagrindiniai tikslai: a) patraukli ir įtraukianti EP veiklų, priežasčių balsuoti ir ES narystės privalumų komunikacija b) skatinti suvokimą, jog ES nėra duotybė ir mūsų įsitraukimas lemia jos ateitį c) patraukti tikslinės auditorijos dėmesį į dalyvavimo rinkimuose svarbą ir paskatinti aktyviau dalyvauti 2019 m. EP rinkimuose.

Tam, kad pasiektume tikslinę auditoriją, panaudojome angliškos sąvokos „couch potato“ vertinio adaptaciją („pakelk savo bulvę nuo sofos“) kaip centrinę kūrybinę idėją – gyvenimo būdą apibrėžiančią metaforą perkėlėme į socialinę erdvę.

Socialinių tinklų turinys ir skaitmeninė reklamos kampanija pasiekė daugiau nei 2,5 mln. unikalių vartotojų. Kampanija pripažinta tarptautiniuose apdovanojimuose: geriausia metų komunikacijos kampanija Baltijos šalyse (SABRE Awards 2020), geriausia vyriausybinių organizacijų komunikacijos kampanija (European Excellence Awards 2019), New York Festivals Advertising Awards finalistas. 

Klientas
Europos Parlamento informacijos biuras, 2019