Pusės metų atostogos
DFDS, pasipildžiusi nauju keltu, ieškojo naujos laivo įgulos – virėjų, klientų aptarnavimo technikų, apsaugos darbuotojų. Kampanijos tikslas buvo pritraukti kandidatų šioms pozicijoms užimti ir formuoti DFDS, kaip patrauklaus ir konkurencingo darbdavio, įvaizdį. Siekdami atkreipti auditorijos dėmesį turėjome ne tik taikliai iškomunikuoti pasiūlymą, bet ir įveikti itin didelį triukšmą.
Todėl pasitelkėme netradicinę kampanijos mechaniką, kuri turi potencialo maksimaliai sustiprinti auditorijos pasiekimą bei įsitraukimą, pastiprinti DFDS darbdavio bei bendrą įvaizdį ir geriausiai panaudoti kampanijai skiriamas investicijas. Darbuotojai turi būti pasiruošę mėnesiui išplaukti į jūrą. Ir taip kas mėnesį. Tačiau čia ir slypėjo pagrindinis išskirtinumas ir pasiūlymas kandidatams – pasiruošti atostogauti net pusę metų. Kampanijos žinutė: Mėgsti atostogauti? Dirbk keltuose ir atostogauk net pusę metų!
Skaitmeninė kampanija iš viso sulaukė daugiau kaip 4,7 mln. parodymų ir daugiau kaip 32 tūkst. paspaudimų. O svarbiausia, per du mėnesius trukusią kampaniją DFDS sulaukė net 585 darbo paraiškų!