Reputacijos indeksas

Kasmet „Fabula Rud Pedersen Group” kartu su bendrove „Customer Centric Consultancy“, asociacija „Investors‘ Forum“ ir Lietuvos marketingo asociacija atlieka Lietuvos verslo reputacijos tyrimą. Tyrimo tikslas – ištirti Lietuvos verslo ir visuomenės lyderių požiūrį į didžiausias šalies bendroves, jų veiklą bei įvertinti įmonių reputaciją ir jos pokytį per metus.

 

Sukurtas logotipas, tiesiogiai iliustruojantis „Reputacijos indekso“ veiklą – primenantis matavimo rodyklę, ir maksimaliai švarus, ramių spalvų vizualinis identitetas, perteikiantis skaidrumo ir neutralios pozicijos įspūdį.

 

Taip pat sukurta ir statulėlė kasmet rengiamiems „Reputacijos indekso“ apdovanojimams, kurių metu pagerbiamos geriausius rezultatus pasiekusios įmonės. Apdovanojimas pagamintas iš veidrodinės medžiagos ir kartu su šūkiu perteikė mintį, jog „į gerą reputaciją žiūrėti neatsibosta“.

Klientas
Reputacijos indeksas