Restoranas „Momo Grill Vilnius“. Prekės ženklo žinomumo didinimo kampanija

2020 m. vasarą, tarp karantinų atidarytas restoranas „Momo Grill Vilnius“, kurio pirmtakai Klaipėdoje ir Kaune kasmet patenka į geriausių šalies restoranų sąrašo viršūnę, sostinėje susidūrė su žinomumo problema. Nors pietų metų lankytojų netrūko, vakarais dauguma staliukų likdavo laisvi. Užduotis agentūrai – padidinti „Momo Grill Vilnius“ žinomumą miesto gyventojų ir svečių gretose bei pritraukti naujų lankytojų, užtikrinant nuolatinį jų srautą.  

Siekdami atkreipti visuomenės dėmesį į palyginus naujai atidarytą restoraną, sukūrėme įvykį – „Momo Grill Vilnius“ 1-erių metų gimtadienio šventę, kurios pagrindu tapo degustacinė vakarienė kviestiniams svečiams: socialiniuose tinkluose itin populiariems kokybiško maisto gerbėjams ir gurmanams. Vakaro metu savo patiekalus svečiams pristatė visų trijų „Momo Grill“ restoranų šefai iš Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos, taip pat „Momo Grill“ šeimininkas Vytautas Samanavičius. Vėliau kampaniją pratęsėme pasitelkdami influencerių komunikaciją – užtikrindami reguliarų žinomų žmonių apsilankymų restorane ir atsiliepimų socialiniuose tinkluose srautą.  

Kampanijos rezultatas – žinią apie „Momo Grill Vilnius“ gimtadienį pranešė visi didieji šalies naujienų portalai, taip pat žurnalai „Žmonės“ ir „Stilius“ bei nišiniai interneto portalai. Restorane apsilankė ir įspūdžiais su gerbėjais pasidalino 22 įžymybės, savo socialiniuose tinkluose sukūrę daugiau nei 500 įrašų „stories“ ir „post“ formatais. Rezervacijų „Momo Grill Vilnius“ skaičius išaugo taip, kad restoranui teko pratęsti darbo laiką ir samdyti papildomą personalą.

Klientas
„Momo Grill Vilnius“, 2021
Kategorijos