Soc. tinklų kampanija #KąManDuodaES​

Socialinių tinklų kampanija, skirta pabrėžti Lietuvos narystės ES naudas, daugiausia dėmesio skiriant būsimoms diskusijoms dėl ateinančių septynerių metų ES biudžeto. 

Kadangi kampanija turėjo būti vykti per Kalėdas ir Naujuosius metus, taip pat žiemos atostogų metu (sausio mėn.), dėl nemažo komunikacijos triukšmo buvo nesunku pasimesti sveikinimų ir reklamų lavinoje. Todėl pasiūlėme „supakuoti“ ir pristatyti žinutes taip, kaip institucijos socialinės žiniasklaidos komunikacijoje iki tol nebuvo būdinga. 

Per mėnesį kampanija „Facebook“ ir „Instagram“ tinkluose pasiekė daugiau nei 350 tūkst. vartotojų, sulaukė daugiau nei 130 tūkst. įsitraukimų ir 1,9 mln. parodymų. 

Klientas
Europos Parlamento informacijos biuras, 2019-2020