#StokĮPoliciją
Užduotis – paskatinti daugiau jaunuolių stoti į policijos mokyklą. Apklausos parodė, kad keturi iš penkių Z kartos jaunuolių Lietuvoje žaidžia videožaidimus. Maža to, ši auditorija daug laiko praleidžia ne tik žaisdama, bet ir žiūrėdama tokių žaidimų transliacijas ar jų įrašus socialiniuose tinkluose.
Pasinaudodami tuo sugalvojome idėją perkelti policijos darbą į virtualią GTA V aplinką. Internete virusiniu būdu išplito trys kampanijos #StokĮPoliciją vaizdo įrašai, kuriuose scenos iš žaidimo įvilktos į populiarios TV laidos „Farai“ rūbą. Galiausiai, GTA gatvėse reidą surengė tikri pareigūnai.
640 tūkst. peržiūrų, 1,3 mln. parodymų, vartotojų įsitraukimas: 194 tūkst. Ir visa tai pavyko pasiekti organiškai, be papildomų investicijų į skaitmeninę reklamą.