Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) socialinių tinklų kampanija „GPM“

Kampanijos tikslas – informuoti gyventojus apie galimybę pasinaudoti gyventojų pajamų mokesčio lengvata ir susigrąžinti dalį išlaidų (iki 400 EUR), sumokėtų už namo ar automobilio remontą, vaikų priežiūrą ir kt. 

Suplanavome ir įgyvendinome skaitmeninės žiniasklaidos kampaniją „Youtube“, „Facebook“ ir „Google Display Network“ tinkluose (turinio kūrimas, kampanijų valdymas, reklamos kampanijų planavimas ir įgyvendinimas). Sukurėme 3 „Youtube“ skelbimus – 3 situacijas, akcentuojančias galimybę gauti gyventojų pajamų mokesčio lengvatas: namų remontui, automobilių remontui, auklių paslaugoms. Taip pat – 1 mokomąjį vaizdo įrašą, kaipteisingai užpildyti dokumentus. Šiuos veiksmus papildė kitos skaitmeninės reklamos priemonės – reklamjuostės, vedančios į VMI puslapį su daugiau informacijos, 3 skirtingi „Facebook“ skelbimai su galimų problemų sąrašu. 

Kampanijos dėka pasiekta per tris milijonus vartotojų, o parodymų skaičius siekė beveik 50 mln. 

Klientas
Valstybinės mokesčių inspekcija (VMI), 2019