Bank@home nuomonės formuotojų kampanija

2017 m. modernių skaitmeninės bankininkystės sprendimų paklausa visame pasaulyje sparčiai augo. Tuo tarpu Lietuvoje internetinės bankininkystės paslaugomis naudojosi tik 6 iš 10 klientų. Šis rodiklis galėjo būti žymiai didesnis, nes 8 iš 10 namų ūkių Lietuvoje jau turėjo prieigą prie interneto.

Užsibrėžta formuoti naują​ įprotį – visus finansų klausimus spręsti ten,​ kur žmonėms patogiausia – savonamuose. SEB „Bank@home” kampanijos tikslas – pristatyti banko paslaugas, kurias norint gauti nereikia fiziškai vykti į banką, bei skatinti banko klientus naudotis finansinėmis konsultacijomis nuotoliniu būdu.

Siekiant didesnio tikslinės auditorijos įsitraukimo, kaip integruotos kampanijos dalis įgyvendintas socialinis eksperimentas soc. tinkluose. Keturi nuomonės formuotojai – O. Gasanovas, R. Kulvinskytė, R. Mackevičius ir E. Navickas mėnesį gyveno be grynųjų, išmėgino įvairias SEB banko paslaugas bei vaizdo konsultacijas, savo įspūdžiais dalijosi su sekėjais.

Klientas
SEB, 2018
Kategorijos