„Blitz loto“ prekės ženklo sukūrimas ir įvedimas į rinką
Platformą www.perlas.lt administruojanti ir loterijų rinkodarą organizuojanti bendrovė „Perlas Network“ susidūrė su iššūkiu pristatant loterijų dalyviams elektronines momentines loterijas. E-momentinės loterijos buvo loterijų dalyviams nežinoma kategorija, be to – pakankamai sudėtingai pristatoma. Taip pat dalis vartotojų klaidingai suvokė žaidimą kaip lošimus internetu. Reikėjo komunikuoti loterijos kategoriją per tokį pavadinimą ir vizualinę išraišką, kurie geriausiai perteiktų jos savybes ir unikalumą.
Remiantis fokus grupių tyrimų duomenimis ir strateginėmis įžvalgomi, visas e-momentines loterijas apjungiančiai platformai buvo sukurtas naujas prekės ženklas – „Blitz Loto“, kuriam būdingi paprasti, tačiau drąsūs ir dėmesį patraukiantys vizualai, trumpi, šmaikštūs pranešimai ir optimistinis šūkis „Kažkas tuoj laimės“. Skirtingos spalvų schemos suderintos su įvairiais internetinės loterijos žaidimais, o pats vizualinis identitetas supaprastina naudojimąsi ir padeda suvokti platformą kaip nesunkiai ir smagiai naudojamą.